Bert Bates, Kathy Sierra könyvei

Agyhullám: Java

Mit tanulhatsz ebből a könyvből? Az Agyhullám: Java teljes élményt nyújtó tankönyv a Javához és az objektumközpontú programozáshoz. Egyedülálló, a nyelvtanon és a kézikönyvek stílusán túllépő módszerrel segít megtanulni a Java nyelvet, és megérteni, hogyan válhatsz kiváló programozóvá. Megtanulhatod belőle a nyelv alapjait, valamint az általánosított programozás, a szálkezelés, a hálózatkezelés és az elosztott programozás csínját-bínját – közben pedig még egy torpedójátékot és egy hálózati dobgépet is építhetsz. Miért néz ki ez a könyv másképp, mint a többi? Úgy gondoljuk, hogy az Olvasó ideje túl drága ahhoz, hogy új fogalmak bemagolására pazarolja, ezért a kognitív tudományok és a tanuláselmélet legújabb kutatási eredményeinek felhasználásával egy minden érzékszervre ható anyagot állítottunk össze. Az Agyhullám: Java képileg is izgalmas formátumát úgy terveztük meg, hogy az álmosító, szöveggel telezsúfolt könyvekkel szemben az agy működéséhez igazodjon. Tanuld meg, mi a különbség az osztályok és az objektumok között! Java-készségeid segítségével építs torpedójátékot! Kerülj kapcsolatba a belső objektumoddal! Fedezd fel, hogyan kezelhetsz egy primitívet objektumként! Értsd meg, milyen ára van az Object típusú többalakú hivatkozások használatának… „…Egy tankönyv értékét kizárólag az határozza meg, hogy mennyit tanulhatunk belőle. Az Agyhullám: Java kitűnő tankönyv.” – slashdot.org „…Feltétlenül itt az ideje felülni az Agyhullámra.” – Scott McNealy, a Sun Microsystems…